Μερικής Φοίτησης

Κάνε αίτηση σήμερα!
0 %
των αποφοίτων μας δηλώνει ότι το επιστημονικό προσωπικό του Προγράμματος είναι υψηλού επιπέδου
0 %
των αποφοίτων μας πιστεύει ότι το Πρόγραμμά μας είναι αποτελεσματικό για την ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος

Περιγραφή

Το τμήμα Μερικής Φοίτησης του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας απευθύνεται σε εργαζόμενους/ες που επιθυμούν να ανελιχθούν επαγγελματικά, καθώς οι γνώσεις, τα εφόδια και οι δεξιότητες που αποκτούν κατά τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα λειτουργούν ως αρωγός στην εξέλιξη της επαγγελματικής τους καριέρας. Το μεταπτυχιακό δίπλωμα που λαμβάνουν αποφοιτώντας από το Πρόγραμμα τους καθιστά περιζήτητους στην αγορά εργασίας.

Το τμήμα Μερικής Φοίτησης προσφέρει μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που θεμελιώνεται

  • Στο πρόγραμμα μαθημάτων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των εργαζομένων
  • Στη σύνδεση θεωρίας και πράξης μέσω της εφαρμογής πρωτότυπων εκπαιδευτικών μεθόδων και δράσεων, όπως παίγνια προσομοίωσης, εργαστηριακά και φροντιστηριακά μαθήματα.
  • Στην εξειδίκευση μέσω των μαθημάτων επιλογής
  • Στις εκπαιδευτικές επισκέψεις

Πληροφορίες Προγράμματος

Έναρξη
Σεπτέμβριος 2024

Προθεσμία υποβολής
1ος κύκλος: 19/05/2024
2ος κύκλος: 14/06/2024

Διάρκεια
5 εξάμηνα

Προαπαιτούμενα εισαγωγής
Πτυχίο ΑΕΙ, Δίπλωμα αγγλικής γλώσσας επιπέδου Γ1/C1, Πιστοποιημένη εργασιακή εμπειρία 3 ετών

Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά

Τέλη Φοίτησης
7.500

Πρόγραμμα Σπουδών

Μαθήματα Κορμού

Α’ Εξάμηνο

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τις βασικές έννοιες, αποφάσεις και εργαλεία του μάρκετινγκ, δίνοντάς τους μια σφαιρική γνώση σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Στο μάθημα περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: (α) περιεχόμενο, αντικείμενο, εξέλιξη, πεδίο εφαρμογών του μάρκετινγκ, ορισμοί, (β) στρατηγικό μάρκετινγκ, τμηματοποίηση και τοποθέτηση, (γ) έρευνα αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή, (δ) ανάπτυξη μίγματος μάρκετινγκ, δηλαδή των αποφάσεων που αφορούν το προϊόν καθώς και την τιμή του, την προβολή του και τη διάθεσή του, (ε) οργάνωση των πωλήσεων, και στ) ειδικά θέματα του μάρκετινγκ, όπως βιομηχανικό (Β2Β) μάρκετινγκ και Διεθνές & Εξαγωγικό Μάρκετινγκ.

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές/τριες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Στο μάθημα περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: (α) εισαγωγή στη συμπεριφορά καταναλωτή, (β) εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα, (γ) εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης, (δ) διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: Στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων και (ε) θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών.

Β’ Εξάμηνο

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη λογική της έρευνας μάρκετινγκ, τους διάφορους τύπους της έρευνας μάρκετινγκ, τη διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ και το ρόλο που διαδραματίζει η έρευνα μάρκετινγκ στη λήψη αποφάσεων και στη χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ ώστε να γίνουν ευφυείς χρήστες της έρευνας αγοράς. Το κύριο μέρος του μαθήματος αφιερώνεται στη μεθοδολογία διεξαγωγής μιας ολοκληρωμένης έρευνας αγοράς. Το μάθημα καλύπτει θέματα, όπως: η διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ/αγοράς, τα είδη της έρευνας, οι μέθοδοι συλλογής στοιχείων/δεδομένων, η δειγματοληψία και η στατιστική ανάλυση στοιχείων/δεδομένων.

Στόχος του μαθήματος είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/τριες τη στενή σχέση μεταξύ διαφημιστικής στρατηγικής και στρατηγικής μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας και ενός προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, παρουσιάζονται τα διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας και οι τρόποι συνδυασμένης και αποτελεσματικότερης χρήσης τους. Επίσης, αναλύονται τα βήματα και η διαδικασία δημιουργίας ενός σχεδίου ολοκληρωμένης επικοινωνίας καθώς και οι μέθοδοι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του. Το μάθημα επικεντρώνεται στις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης (π.χ. ιεραρχικά μοντέλα των επιδράσεων της διαφήμισης, διαφήμιση σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης, πλέγματα καθορισμού διαφημιστικών στόχων και στρατηγικής) και εξετάζει σε βάθος τόσο τη στρατηγική (π.χ. ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική, καθορισμός στόχων, ανάπτυξη δημιουργικού σχεδίου, προϋπολογισμός, σχεδιασμός μέσων και μέτρηση αποτελεσματικότητας) όσο και τη δημιουργική πλευρά της διαφήμισης (δημιουργική διαδικασία, ανάπτυξη μηνύματος, τεχνικές, είδη επικλήσεων). Εξετάζονται επίσης συνοπτικά και άλλα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ όπως η προώθηση πωλήσεων, η προσωπική πώληση, οι δημόσιες σχέσεις, η ψηφιακή επικοινωνία κ.λπ. καθώς και η συνδυαστική τους χρήση.

Γ’ Εξάμηνο

Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να δώσει την δυνατότητα στους σπουδαστές να σχεδιάζουν και να υλοποιούν επιχειρησιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, σε ένα δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, ενεργώντας σαν πραγματικά διοικητικά στελέχη. Ως τέτοιο, το μάθημα δεν έχει σαν βασικό του αντικείμενο μια από τις λειτουργίες της επιχείρησης (πχ λογιστική, μάρκετινγκ, διοίκηση παραγωγής ή χρηματοδότηση). Επίκεντρό του είναι η επιχείρηση ως σύνολο, και στόχος του να ενοποιήσει τις γνώσεις που έχετε αποκομίσει κατά την διάρκεια των μέχρι τώρα μεταπτυχιακών σπουδών σας, για την επίλυση των στρατηγικών θεμάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις.

Το μάθημα επιχειρεί επισκόπηση των πρακτικών Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον, αναλύοντας το πλαίσιο επί του οποίου η επιχείρηση θα βασίσει τη διοίκηση της λειτουργίας του Μάρκετινγκ σε διεθνείς αγορές-στόχους. Ειδικότερα, το μάθημα εμβαθύνει στις ιδιαιτερότητες του διεθνούς περιβάλλοντος Μάρκετινγκ (πολιτικές, οικονομικές, πολιτισμικές, τεχνολογικές μεταβλητές), τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που υφίστανται σε διεθνείς-αγορές και την εκπόνηση στρατηγικής Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον αναφορικά με το προϊόν καθαυτό, την προβολή, την τιμή και τη διανομή του. Μέσω ισχυρού θεωρητικού υποβάθρου και ενδεδειγμένων πρακτικών εφαρμογών, το ακροατήριο του μαθήματος εμπλουτίζει τις γνώσεις του επί σημαντικών πτυχών διεθνούς Μάρκετινγκ της επιχείρησης και αποκτά κατάλληλες δεξιότητες λήψης αποφάσεων Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον.

Δ’ Εξάμηνο

Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών για το προϊόν και η ανάλυση των προϊοντικών αποφάσεων που πρέπει να λαμβάνει μία επιχείρηση. Στο μάθημα περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: οι βασικές έννοιες για το προϊόν, οι τύποι προϊοντικών αποφάσεων, η περιγραφή των μοντέλων αξιολόγησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, καθώς και του χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων και υπηρεσιών, οι παράγοντες της επιτυχημένης υιοθέτησης και διάχυσης νέων προϊόντων στην αγορά, η διαδικασία κατάργησης προϊόντων και υπηρεσιών, η παρουσίαση των οργανωτικών διευθετήσεων για την ανάπτυξη, διοίκηση και κατάργηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Το διαδίκτυο και γενικότερα οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης των σημερινών αγορών και δημιουργούν νέα δεδομένα, νέες δυνατότητες και νέα εργαλεία για το μάρκετινγκ. Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των νέων αυτών δυνατοτήτων, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο, και η σύνδεσή τους με τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ ενός οργανισμού ή εταιρείας.

Το μάθημα επιχειρεί επισκόπηση των πρακτικών Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον, αναλύοντας το πλαίσιο επί του οποίου η επιχείρηση θα βασίσει τη διοίκηση της λειτουργίας του Μάρκετινγκ σε διεθνείς αγορές-στόχους. Ειδικότερα, το μάθημα εμβαθύνει στις ιδιαιτερότητες του διεθνούς περιβάλλοντος Μάρκετινγκ (πολιτικές, οικονομικές, πολιτισμικές, τεχνολογικές μεταβλητές), τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που υφίστανται σε διεθνείς-αγορές και την εκπόνηση στρατηγικής Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον αναφορικά με το προϊόν καθαυτό, την προβολή, την τιμή και τη διανομή του. Μέσω ισχυρού θεωρητικού υποβάθρου και ενδεδειγμένων πρακτικών εφαρμογών, το ακροατήριο του μαθήματος εμπλουτίζει τις γνώσεις του επί σημαντικών πτυχών διεθνούς Μάρκετινγκ της επιχείρησης και αποκτά κατάλληλες δεξιότητες λήψης αποφάσεων Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον.

Μαθήματα Επιλογής
1 ανά εξάμηνο

Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάλυση δεδομένων και η ανάπτυξη περιγραφικών και προβλεπτικών ποσοτικών υποδειγμάτων και μοντέλων βελτιστοποίησης στο ευρύτερο πεδίο του μάρκετινγκ, των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων και του διαδικτύου. Αρχικά, έμφαση δίνεται στην χρήση εργαλείων που επιτρέπουν την ανίχνευση, πρόσβαση, διαχείριση, και εξαγωγή δεδομένων από το διαδίκτυο (web scraping). Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα οι φοιτητές θα εκτεθούν στη χρήση μεθόδων εξόρυξης γνώσης (text mining) από μη δομημένα κείμενα (π.χ. tweets Facebook, blog, ταινίες, τηλεόραση, σχόλια και αξιολογήσεις χρηστών για εστιατόρια και άρθρα εφημερίδων) και στην εφαρμογή διαφόρων στατιστικών μεθόδων (π.χ. διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση, πολλαπλή παλινδρόμηση και ανάλυση διασποράς) προκειμένου να αναλύσουν και να δομήσουν το κείμενο, να εκτελέσουν αναλύσεις συναισθήματος (sentiment analysis) και να δημιουργήσουν συστήματα συστάσεων (recommendation systems). Στο μεθοδολογικό επίπεδο, οι φοιτητές θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σε διάφορες στατιστικές μεθόδους με σκοπό την ανάλυση γεγονότων (descriptive analytics), την ανάπτυξη μοντέλων που να προβλέπουν μελλοντικές τάσεις και συμπεριφορές (predictive analytics) και την ανάπτυξη μοντέλων βελτιστοποίησης (prescriptive analytics). Στο επίπεδο επιχειρησιακών προβλημάτων και πρακτικής εφαρμογής, οι φοιτητές θα εκτεθούν σε διάφορα θέματα όπως για παράδειγμα ανάλυση καλαθιών αγοράς, μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτών, και μοντέλα τμηματοποίησης και ομαδοποίησης.

Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη σπουδαιότητα, το εύρος και την πολυπλοκότητα της εμπειρίας του πελάτη (customer experience), την έννοια και την εφαρμογή της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey mapping), την επίτευξη αριστείας στην παροχή αξίας στον πελάτη (value creation – service excellence), τη βέλτιστη διοίκηση των διαδικασιών, τη σπουδαιότητα προσεκτικής διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και την επίτευξη αφοσίωσης και πιστότητας (customer relationship management & internal marketing), καθώς και τις σημαντικές γνωσιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές επιδράσεις του περιβάλλοντος χώρου στην εμπειρία του πελάτη. Το μάθημα επικεντρώνεται στην παρουσίαση μιας σειράς διαφορετικών εργαλείων ανάλυσης και διοίκησης, τα οποία οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να τα χρησιμοποιούν μέσω της εφαρμογής τους σε πραγματικά παραδείγματα.
Το μάθημα καλύπτει τις εξής θεματικές ενότητες (1) Βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας, (2) Δημιουργικότητα και Καινοτομία, (3) Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου και (4) Επιχειρηματικό σχέδιο. Μετά από την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/ριες θα είναι σε θέση να κατανοούν βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας, να αναπτύσσουν με επιτυχία βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες, και να αντιλαμβάνονται την επιχειρηματικότητα ως επαγγελματική επιλογή.
Στο μάθημα θα αναλυθούν οι διαστάσεις της πολυσύνθετης λειτουργίας του τμήματος Πωλήσεων με έμφαση στη διαδικασία πώλησης και σε τεχνικές πώλησης, σε στρατηγικές και κρίσιμες αποφάσεις που καλούνται να λάβουν τα διοικητικά στελέχη πωλήσεων κατά το σχεδιασμό ενός πλάνου πωλήσεων (sales plan) όπως η πρόβλεψη αγοράς και ο καθορισμός στόχων Πωλήσεων, ο καθορισμός της δύναμης και του στόλου Πωλήσεων καθώς και των υβριδικών και μικτών συστημάτων πώλησης (π.χ αντιπρόσωποι) που μπορεί να εφαρμοστούν από μια εταιρεία, ο σχεδιασμός των περιοχών πώλησης σε συνδυασμό με τη στόχευση (targeting) και την τοποθέτηση (positioning) της εταιρείας, και η οργάνωση της δύναμης Πωλήσεων, στο ρόλο της συνεργασίας και σε μεθόδους συντονισμού του τμήματος Πωλήσεων με το τμήμα Μάρκετινγκ (καθώς οι δυο αυτές λειτουργίες είναι οι πλέον πελατοκεντρικές), καθώς και σε γενικά ζητήματα διοίκησης των σχέσεων του τμήματος Πωλήσεων με άλλα βασικά τμήματα και λειτουργίες μιας εταιρείας καθώς και σε ευρύτερα ζητήματα που περιέχονται στη λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων όπως η λογική των συστημάτων CRM, η εξυπηρέτηση του πελάτη, η διαχείριση παραπόνων κ.ά.
Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες μια ολοκληρωμένη κατανόηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης στον επιχειρηματικό κόσμο. Το μάθημα εστιάζει στις ηθικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις των επιχειρηματικών λειτουργιών και στο πώς οι εταιρείες μπορούν να συνεισφέρουν θετικά στην κοινωνία επιτυγχάνοντας παράλληλα τους οικονομικούς τους στόχους. Το μάθημα εμπεριέχει θεωρητικά θεμέλια, πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων για τη διευκόλυνση της ολιστικής κατανόησης της ΕΚΕ και της βιωσιμότητας.
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες τις ικανότητες για να γνωρίζουν τις γενικές αρχές προωθητικών ενεργειών σε καταστήματα λιανικής πώλησης, να κατανοούν τις γενικές συνθήκες που οδηγούν τους λιανέμπορους να επιδιώκουν προωθητικές ενέργειες εντός των καταστημάτων τους, να γνωρίζουν τις διαφορετικές μεθόδους προωθητικών ενεργειών, να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εκτελούν προωθητικές ενέργειες, αλλά και να εξάγουν συμπεράσματα αναφορικά με το πιο μακροχρόνιο αποτύπωμα μίας ενέργειας προώθησης πωλήσεων στο προϊόν, τη μάρκα και το κατάστημα. Οι φοιτητές/ριες θα αποκτήσουν ειδική γνώση για τη χρησιμότητα της προώθησης πωλήσεων σε ευπαθείς κατηγορίες προϊόντων και ειδικές δεξιότητες αναφορικά με τις ενέργειες προώθησης πωλήσεων σε κατηγορίες διαρκών προϊόντων ενώ θα μπορούν να διακρίνουν την καταλληλόλητα εναλλακτικών τρόπων έκφρασης του οικονομικού οφέλους μίας προωθητικής ενέργειας στον καταναλωτή και να αξιολογούν τον ρόλο του δώρου που δίνει μία προωθητική ενέργεια στον καταναλωτή
Το μάθημα αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες τις γνώσεις για να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες των βιομηχανικών (B2B) αγορών (συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων) και τις συνεπαγόμενες προσαρμογές των αποφάσεων μάρκετινγκ, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τον πελάτη.
Το μάθημα είναι ειδικά σχεδιασμένο για φοιτητές/τριες του ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνία. Ο στόχος του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές/ριες το πώς οι θεωρίες, έννοιες και τεχνικές του μάρκετινγκ εφαρμόζονται στην πράξη. Οι φοιτητές/ριες εκτίθενται σε πραγματικά, πρακτικά προβλήματα που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν μετά την αποφοίτηση. Η λήψη αποφάσεων δεν λαμβάνει χώρα στο κενό, αλλά γίνεται βάσει συγκεκριμένων δεδομένων, κριτικής ανάλυσης και ομαδικών συζητήσεων. Οι φοιτητές/τριες μπορούν να κάνουν απολογισμό των γνώσεων που απέκτησαν από το ΠΜΣ στο χώρο του μάρκετινγκ για να αξιολογήσουν τα δεδομένα και τις πληροφορίες που παρέχονται στις μελέτες περίπτωσης, να αναλύσουν τα βασικά ζητήματα που τίθενται, να προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους αντιμετώπισής τους και να αιτιολογήσουν τις προτάσεις τους. Οι φοιτητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την αντιμετώπιση των πολύπλοκων και καθημερινών προκλήσεων με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι μάρκετινγκ μάνατζερ. Το μάθημα στηρίζεται σε μελέτες περιπτώσεων του HBS, οι οποίες έχουν γραφτεί από καθηγητές του HBS και από γνωστά προγράμματα διοίκησης επιχειρήσεων παγκοσμίως. Οι μελέτες περίπτωσης του HBS αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό τον κόσμο των επιχειρήσεων, εστιάζοντας σε πραγματικά προβλήματα και αποφάσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες, και παρέχουν την δυνατότητα ενσωμάτωσης και εφαρμογής εννοιών και εργαλείων μάρκετινγκ σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό πλαίσιο

E’ Εξάμηνο

Στο τέλος του προγράμματος σπουδών οι φοιτητές/τριες καλούνται να εκπονήσουν διπλωματική εργασία. Η βασική επιδίωξη της διπλωματικής εργασίας είναι η επιτυχής ανάλυση και αντιμετώπιση κάποιου θέματος ή προβλήματος. Η εφαρμογή των γνώσεων που αποκτούν οι φοιτητές για την καλύτερη κατανόηση, ανάλυση και επίλυση ενός θέματος που έχει σημασία για αυτούς και κάποια επιχείρηση ή οργανισμό που επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη, είναι το κυρίως ζητούμενο σε αυτήν την τελευταία φάση των σπουδών τους. Επομένως, η διπλωματική εργασία αποτελεί πρωτίστως μια ευκαιρία για μια εφαρμοσμένη μελέτη που θα έχει αξία για τους φοιτητές και τον μελλοντικό ή υφιστάμενο εργοδότη τους.

Διδακτικό Προσωπικό

Το Διδακτικό Προσωπικό του ΠΜΣ Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας αποτελείται από μέλη ΔΕΠ και επιστήμονες με υψηλή διεθνή αναγνώριση για το ακαδημαϊκό και το ερευνητικό τους έργο.

Τέλη Φοίτησης

Από το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, τα τέλη φοίτησης για την παρακολούθηση του τμήματος πλήρους φοίτησης ορίζονται στα 7.500 ευρώ και δίνεται η δυνατότητα τμηματικής καταβολής, η οποία αποφασίζεται από τη Συνέλευση του τμήματος

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Σπουδών, τα καταβληθέντα τέλη φοίτησης δεν επιστρέφονται σε περίπτωση αποχώρησης από το πρόγραμμα, για οποιονδήποτε λόγο.

Πώς κάνω αίτηση;

Η περίοδος αιτήσεων για την έναρξη σπουδών το Σεπτέμβριο 2024 ξεκίνησε!

1ος κύκλος αιτήσεων μέχρι Κυριακή 19 Μαΐου 2024

2ος κύκλος αιτήσεων μέχρι Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024

Δείτε την προκήρυξη εδώ

Οι αιτήσεις μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής Εφαρμογής Υποβολής Αιτήσεων στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του ΟΠΑ, ενώ η δια ζώσης υποβολή ή ταχυδρομική αποστολή απαραίτητων δικαιολογητικών θα γίνει κατόπιν επικοινωνίας της Γραμματείας του Π.Μ.Σ. με τον υποψήφιο.

  • Συμπληρωμένη αίτηση (σε ηλεκτρονική μορφή).
  • Βιογραφικό σημείωμα
  • Αντίγραφο πτυχίου με αναλυτική βαθμολογία.
  • Οι υποψήφιοι από ιδρύματα της αλλοδαπής πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό αντιστοιχίας και ισοτιμίας από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ). Το ΟΠΑ υποχρεούται να διαπιστώσει εάν οι τίτλοι σπουδών από την αλλοδαπή εντάσσονται στο Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στο Εθνικό Μητρώο Τύπων Τίτλων Σπουδών Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής του ΔΟΑΤΑΠ (https://www.doatap.gr/anagnorish/mitroa/), σύμφωνα με το άρθρο 304 του ν.4957/2022.
  • Δύο εμπιστευτικές συστατικές επιστολές από Εργοδότες
  • Επίσημα αποδεικτικά τριετούς τουλάχιστον επαγγελματικής προϋπηρεσίας (αποδεικτικά ασφάλισης)
  • Αποδεικτικά πολύ καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας τουλάχιστον επιπέδου C1/Γ1 

Όλα τα δικαιολογητικά κατά την πρώτη φάση αξιολόγησης των αιτήσεων υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Οι συστατικές επιστολές υποβάλλονται επίσης ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος αιτήσεων, απευθείας από το μέλος ΔΕΠ ή τον εργοδότη που προβαίνει σε σύσταση του υποψηφίου. Τα επικυρωμένα γνήσια αντίγραφα των ξενόγλωσσων πιστοποιητικών και των εγγράφων που έχουν εκδοθεί από ιδιωτικό φορέα, υποβάλλονται μετά από επικοινωνία της Γραμματείας με τους υποψηφίους. Η Γραμματεία δύναται να ζητήσει να της κατατεθεί σε πρωτότυπη μορφή και οποιοδήποτε άλλο έντυπο κρίνεται απαραίτητο για την αξιολόγηση του/της υποψηφίου/ας.

Δεν θα αξιολογούνται οι αιτήσεις που δεν συνοδεύονται από όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, βάσει της προκήρυξης.

  • Άλλοι τίτλοι σπουδών και τυχόν βραβεύσεις/διακρίσεις
  • Οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει την υποψηφιότητά σας για το συγκεκριμένο αντικείμενο σπουδών

Σε περίπτωση αποτυχίας εισαγωγής στο πρόγραμμα, τα δικαιολογητικά που θα κατατεθούν με την αίτηση καταστρέφονται, εφόσον δεν ζητηθούν, εντός διαστήματος ενός έτους από την ημερομηνία κατάθεσης. Οι συστατικές επιστολές δεν επιστρέφονται.

Οι υποψήφιοι ενημερώνονται προσωπικά μετά το πέρας των προσωπικών συνεντεύξεων (περίπου Ιούλιο του έτους αίτησης)

Περισσότερες πληροφορίες

Σε επικοινωνία με τη Γραμματεία του προγράμματος:

-Ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση mscptme@aueb.gr

-Τηλεφωνικά: 210 – 8203 665, 210 – 8203 631 (Καθημερινά, 09:30-16:30) 

Πότε πραγματοποιούνται τα μαθήματα;

Καθημερινές 18:00 – 21:00

Είπαν για εμάς

© 2024. All Rights Reserved