- Αρχική
- Τμήματα
- Φοιτητές
Πλήρους Φοίτησης
Μερικής Φοίτησης
Πλήρους Φοίτησης με Διεθνή Προσανατολισμό
- Επικοινωνία
Το τμήμα Πλήρους Φοίτησης με Διεθνή Προσανατολισμό είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει τις ακαδημαϊκές γνώσεις και τις πρακτικές ικανότητες που θα οδηγήσουν τους απόφοιτους του Προγράμματος σε μία σπουδαία επαγγελματική σταδιοδρομία στα αντικείμενα του διεθνούς μάρκετινγκ και της διεθνούς επικοινωνίας. Με το μεταπτυχιακό αυτό δίπλωμα οι απόφοιτοι θα μπορούν με επιτυχία να στοχεύσουν σε μία λαμπρή καριέρα στις διεθνείς αγορές.
Η ειδίκευση του διεθνούς προσανατολισμού προσφέρει την ευκαιρία για σπουδές στην αγγλική γλώσσα.
Το τμήμα Πλήρους Φοίτησης με Διεθνή Προσανατολισμό προσφέρει μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που θεμελιώνεται:
Έναρξη
Σεπτέμβριος 2024
Προθεσμία υποβολής
1ος κύκλος: 19/5/2024
2ος κύκλος: 14/6/2024
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Προαπαιτούμενα εισαγωγής
Πτυχίο ΑΕΙ, Δίπλωμα αγγλικής γλώσσας επιπέδου Γ2/C2
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλικά
Τέλη Φοίτησης
6.900 €
Το μάθημα επιχειρεί επισκόπηση των πρακτικών Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον, αναλύοντας το πλαίσιο επί του οποίου η επιχείρηση θα βασίσει τη διοίκηση της λειτουργίας του Μάρκετινγκ σε διεθνείς αγορές-στόχους. Ειδικότερα, το μάθημα εμβαθύνει στις ιδιαιτερότητες του διεθνούς περιβάλλοντος Μάρκετινγκ (πολιτικές, οικονομικές, πολιτισμικές, τεχνολογικές μεταβλητές), τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που υφίστανται σε διεθνείς-αγορές και την εκπόνηση στρατηγικής Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον αναφορικά με το προϊόν καθαυτό, την προβολή, την τιμή και τη διανομή του. Μέσω ισχυρού θεωρητικού υποβάθρου και ενδεδειγμένων πρακτικών εφαρμογών, το ακροατήριο του μαθήματος εμπλουτίζει τις γνώσεις του επί σημαντικών πτυχών διεθνούς Μάρκετινγκ της επιχείρησης και αποκτά κατάλληλες δεξιότητες λήψης αποφάσεων Μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον.
Η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι απαραίτητη για το μάρκετινγκ. Η επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή επικεντρώνεται στη μελέτη των διαδικασιών μέσω των οποίων άτομα ή ομάδες ατόμων αναζητούν, επιλέγουν και αγοράζουν, χρησιμοποιούν και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, καθώς και στη μελέτη των πολυποίκιλων παραγόντων που επηρεάζουν τις αποφάσεις και τις συμπεριφορές αυτές. Στόχος του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές το αντικείμενο και τις μεθόδους αυτού του επιστημονικού πεδίου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για την χάραξη αποτελεσματικών διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ
Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να τους εξοπλίσει με τις κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να γίνουν ευφυείς χρήστες της διεθνούς έρευνας μάρκετινγκ. Ο στόχος είναι να τους παρέχει μια καλή κατανόηση της λογικής της έρευνας μάρκετινγκ, καλύπτοντας τους διάφορους τύπους ερευνητικών σχεδίων και τα στάδια της διαδικασίας έρευνας μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον ρόλο της έρευνας μάρκετινγκ στη διευκόλυνση της λήψης αποφάσεων, μέσω της χρήσης εφαρμοσμένων περιπτωσιολογικών μελετών σε πραγματικές επιχειρηματικές συνθήκες. Ο απώτερος σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να δώσει στους σπουδαστές την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στη χρήση διαφόρων πακέτων λογισμικού που σχετίζονται με την πληροφορική (π.χ., SPSS) για την ανάλυση δεδομένων καταναλωτών και έρευνας αγοράς
Στο μάθημα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα εξής θέματα: (α) web analytics, (β) ψηφιακές διαφημιστικές εκστρατείες και ανάλυση της απόδοσης τους (Google Ads/ Meta Ads), (γ) εταιρική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και ανάλυση της αλληλεπίδρασης με τους ψηφιακούς ακολούθους, (δ) στρατηγική μάρκετινγκ και ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, (ε) συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο, (στ) content marketing, (ζ) Search Engine Optimization, (η) e-mail marketing, (θ) UX design.
Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών με τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ (IMC). Ακολουθεί μια ισορροπημένη προσέγγιση με έμφαση τόσο στις θεωρητικές όσο και στις διοικητικές πτυχές της διαφήμισης και της ολοκληρωμένης επικοινωνίας. Έμφαση δίνεται επίσης στη στενή σχέση μεταξύ στρατηγικής μάρκετινγκ και στρατηγικής επικοινωνίας. Εκτός από τη διαφήμιση, παρουσιάζονται και μια σειρά από άλλα βασικά εργαλεία επικοινωνίας, όπως η προώθηση πωλήσεων, η προσωπική πώληση, οι δημόσιες σχέσεις και η ψηφιακή επικοινωνία. Αναλύονται τα βήματα και η διαδικασία ανάπτυξης ενός σχεδίου ολοκληρωμένης επικοινωνίας καθώς και οι μέθοδοι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητάς του. Οι προκλήσεις της διαφήμισης και της ολοκληρωμένης επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο αποτελούν κεντρική εστίαση του μαθήματος.
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες για το σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικής. Το μάθημα έχει τα ακόλουθα περιεχόμενα: Εισαγωγή στη στρατηγική των επιχειρήσεων, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος, ανταγωνιστικές στρατηγικές, εταιρικές στρατηγικές ανάπτυξης, εξαγορές και συγχωνεύσεις, στρατηγικές συμμαχίες, αξιολόγηση στρατηγικής.
Το μάθημα καλύπτει βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας, Δημιουργικότητα και Καινοτομία, Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου. Στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να αντιληφθούν την επιχειρηματικότητα ως επαγγελματική επιλογή και με την ολοκλήρωση του μαθήματος να είναι σε θέση να κατανοούν βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας, να αναπτύσσουν με επιτυχία βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες και επιχειρηματικά σχέδια.
Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές το αντικείμενο και τις μεθόδους της αναλυτικής ψηφιακού μάρκετινγκ και παράλληλα να εξοικειωθούν με τις σύγχρονες εμπειρικές προσεγγίσεις στην ανάλυση της συμπεριφοράς των διαδικτυακών χρηστών. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων όπως αυτός προκύπτει από τις αλληλεπιδράσεις και τις συναλλαγές χρηστών με εταιρικούς ιστοχώρους, με σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα και με online διαφημιστικές εκστρατείες, ώστε να εξαχθούν χρήσιμα, data-driven, συμπεράσματα.
Μαθήματα Επιλογής
2 ανά εξάμηνο
Στο μάθημα αυτό πρόκειται να παρουσιαστούν σε βάθος οι ιδιαιτερότητες των βιομηχανικών (B2B) αγορών (συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων) και οι συνεπαγόμενες προσαρμογές των αποφάσεων μάρκετινγκ, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τον πελάτη. Τα μαθησιακά αποτελέσματα αποσκοπούν στο να κατανοούν και να αναγνωρίζουν οι φοιτητές τα βασικά χαρακτηριστικά των βιομηχανικών (B2B) αγορών, να εντοπίζουν τις ευκαιρίες που μπορούν να αξιοποιήσουν, καθώς και να αναγνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της στρατηγικής μάρκετινγκ σε B2B αγορές.
Το μάθημα καλύπτει τις γενικές αρχές της διοίκησης προϊόντος και αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές/ριες γνώσεις σχετικά με τους τύπους των προϊοντικών αποφάσεων, την επωνυμία και τη μάρκα, την ανάπτυξη νέο επώνυμου προϊόντος αλλά και τη διαδικασία κατάργησης προϊόντος.
Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές/τριες μια ολοκληρωμένη κατανόηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης στον επιχειρηματικό κόσμο. Το μάθημα εστιάζει στις ηθικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις των επιχειρηματικών λειτουργιών και στο πώς οι εταιρείες μπορούν να συνεισφέρουν θετικά στην κοινωνία επιτυγχάνοντας παράλληλα τους οικονομικούς τους στόχους. Το μάθημα εμπεριέχει θεωρητικά θεμέλια, πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων για τη διευκόλυνση της ολιστικής κατανόησης της ΕΚΕ και της βιωσιμότητας.
Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη σπουδαιότητα, το εύρος και την πολυπλοκότητα της εμπειρίας του πελάτη (customer experience), την έννοια και την εφαρμογή της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey mapping), την επίτευξη αριστείας στην παροχή αξίας στον πελάτη (value creation – service excellence), τη βέλτιστη διοίκηση των διαδικασιών, τη σπουδαιότητα προσεκτικής διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και την επίτευξη αφοσίωσης και πιστότητας (customer relationship management & internal marketing), καθώς και τις σημαντικές γνωσιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές επιδράσεις του περιβάλλοντος χώρου στην εμπειρία του πελάτη. Το μάθημα επικεντρώνεται στην παρουσίαση μιας σειράς διαφορετικών εργαλείων ανάλυσης και διοίκησης, τα οποία οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να τα χρησιμοποιούν μέσω της εφαρμογής τους σε πραγματικά παραδείγματα.
Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές/ριες τη σημασία των διαπραγματευτικών δεξιοτήτων, τη φύση της διαπροσωπικής και διομαδικής διαφωνίας και σύγκρουσης, τη διαπραγμάτευση ως διαδικασία επίλυσης διαφωνιών και τις απαιτήσεις της, καθώς επίσης να διακρίνουν τις βασικές διαδικασίες επίλυσης διαφωνιών και τη διαφορά μεταξύ διεκδίκησης και δημιουργίας αξίας στη διαπραγμάτευση. Παράλληλα προσφέρει γνώσεις σχετικά με την ανάλυση και το σχεδιασμό μιας διαπραγμάτευσης και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής ώστε να διεξάγουν επιτυχείς διαπραγματεύσεις.
Σκοπός του μαθήματος είναι να αναλυθούν οι διαστάσεις της πολυσύνθετης λειτουργίας του τμήματος Πωλήσεων. Συγκεκριμένα, θα δοθεί έμφαση:
(α) Στη διαδικασία της πώλησης και σε τεχνικές πώλησης.
(β) Σε στρατηγικές και κρίσιμες αποφάσεις που καλούνται να λάβουν τα διοικητικά στελέχη Πωλήσεων κατά το σχεδιασμό ενός πλάνου πωλήσεων.
(γ) Στο ρόλο της συνεργασίας και σε μεθόδους συντονισμού του τμήματος Πωλήσεων με το τμήμα Μάρκετινγκ, καθώς και σε γενικά ζητήματα διοίκησης των σχέσεων του τμήματος Πωλήσεων με άλλα βασικά τμήματα και λειτουργίες μιας εταιρείας.
(δ) Σε ευρύτερα ζητήματα που περιέχονται στη λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων όπως η λογική των συστημάτων CRM, η εξυπηρέτηση του πελάτη και η διαχείριση παραπόνων..
(ε) Στο βασικό ρόλο της υιοθέτησης της φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό και στην εφαρμογή των λειτουργιών των Πωλήσεων με γνώμονα την παροχή αξίας στον πελάτη.
Το μάθημα αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήριες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί ο εγχώριος και διεθνής κλάδος της μόδας και των ειδών πολυτελείας, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές του, τα προβλήματα και τρόποι αντιμετώπισής τους αλλά και τη διαχείριση μάρκετινγκ ειδών μόδας και πολυτελείας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο. Επίσης επικεντρώνεται στις ικανότητες στρατηγικής διαχείρισης επωνυμίας προϊόντων μόδας και πολυτελείας και σχεδιασμού ενδεδειγμένης και ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής καθώς και στη δυνατότητα κατανόησης του μηχανισμού λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών και της πρόβλεψης των μελλοντικών τάσεων στον κλάδο της μόδας και των ειδών πολυτελείας
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήριες τις ικανότητες για να γνωρίζουν τις γενικές αρχές προωθητικών ενεργειών σε καταστήματα λιανικής πώλησης, να κατανοούν τις γενικές συνθήκες που οδηγούν τους λιανέμπορους να επιδιώκουν προωθητικές ενέργειες εντός των καταστημάτων τους και να γνωρίζουν τις διαφορετικές μεθόδους προωθητικών ενεργειών. Επίσης, θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εκτελούν προωθητικές ενέργειες, αλλά και να εξάγουν συμπεράσματα αναφορικά με το πιο μακροχρόνιο αποτύπωμα μιας ενέργειας προώθησης πωλήσεων στο προϊόν, τη μάρκα και το κατάστημα. Οι φοιτητές/ριες θα αποκτήσουν ειδική γνώση για τη χρησιμότητα της προώθησης πωλήσεων σε ευπαθείς κατηγορίες προϊόντων και ειδικές δεξιότητες αναφορικά με τις ενέργειες προώθησης πωλήσεων σε κατηγορίες διαρκών προϊόντων ενώ θα μπορούν να διακρίνουν την καταλληλόλητα εναλλακτικών τρόπων έκφρασης του οικονομικού οφέλους μίας προωθητικής ενέργειας στον καταναλωτή και να αξιολογούν τον ρόλο του δώρου που δίνει μία προωθητική ενέργεια στον καταναλωτή.
Στο τέλος του προγράμματος σπουδών οι φοιτητές/τριες καλούνται να εκπονήσουν διπλωματική εργασία. Η βασική επιδίωξη της διπλωματικής εργασίας είναι η επιτυχής ανάλυση και αντιμετώπιση κάποιου θέματος ή προβλήματος. Η εφαρμογή των γνώσεων που αποκτούν οι φοιτητές για την καλύτερη κατανόηση, ανάλυση και επίλυση ενός θέματος που έχει σημασία για αυτούς και κάποια επιχείρηση ή οργανισμό που επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη, είναι το κυρίως ζητούμενο σε αυτήν την τελευταία φάση των σπουδών τους. Επομένως, η διπλωματική εργασία αποτελεί πρωτίστως μια ευκαιρία για μια εφαρμοσμένη μελέτη που θα έχει αξία για τους φοιτητές και τον μελλοντικό ή υφιστάμενο εργοδότη τους.
Το Διδακτικό Προσωπικό του ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας αποτελείται από μέλη ΔΕΠ και επιστήμονες με υψηλή διεθνή αναγνώριση για το ακαδημαϊκό και το ερευνητικό τους έργο
Καθηγήτρια
Ψυχολογία του Καταναλωτή, Κοινωνική Ψυχολογία
Ph.D. University College London
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Διοίκηση Μακροχρόνιων Σχέσεων με Πελάτες
Ph.D. University of Manchester, Institute of Science and Technology
Αναπληρωτής Καθηγητής
Στρατηγική και Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων
Ph.D. Universtity of Reading, UK
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Διοίκηση, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα
Ph.D. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επίκουρος Καθηγητής
Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Επιχειρειν
Ph.D. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Ph.D. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γίνε Πιστοποιημένος/η Επαγγελματίας Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Το Μεταπτυχιακό Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας με Διεθνή Προσανατολισμό σε συνεργασία με το Digital Marketing Institute (DMI) σου προσφέρει τη δυνατότητα να γίνεις πιστοποιημένος/η επαγγελματίας ψηφιακού μάρκετινγκ ( digital marketing professional – DMI Pro).
Το DMI αποτελεί τον πλέον έγκυρο και αξιόπιστο οργανισμό εκπαίδευσης και πιστοποίησης δεξιοτήτων στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο. Η πιστοποίηση του DMI Pro αποδεικνύει ότι διαθέτεις υψηλού επιπέδου, σύγχρονες, επικαιροποιημένες γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ και απολαμβάνει καθολική αναγνώριση στην αγορά εργασίας.
Οι θεματικές ενότητες του DMI Pro είναι:
Η πιστοποίηση αποκτάται με την επιτυχή ολοκλήρωση της Pearson VUE εξέτασης και είναι επιπρόσθετη του μεταπτυχιακού σου.
Το MSc Marketing & Communication με Διεθνή Προσανατολισμό θα σε εξοπλίσει με τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις ψηφιακού μάρκετινγκ, θα καλύψει το κόστος συνδρομής σου για το DMI Pro, δίνοντάς σου πρόσβαση στο απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και το κόστος συμμετοχής στο Pearson VUE, και θα σε προετοιμάσει για μια επιτυχημένη καριέρα στο ταχέως εξελισσόμενο κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενδιαφέρεσαι;
Καθηγητής Διονύσιος Σκαρμέας
Διευθυντής ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
Από το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, τα τέλη φοίτησης για την παρακολούθηση του τμήματος πλήρους φοίτησης ορίζονται στα 6.900 ευρώ και δίνεται η δυνατότητα τμηματικής καταβολής, η οποία αποφασίζεται από τη Συνέλευση του τμήματος
Σύμφωνα με τον Κανονισμό Σπουδών, τα καταβληθέντα τέλη φοίτησης δεν επιστρέφονται σε περίπτωση αποχώρησης από το πρόγραμμα, για οποιονδήποτε λόγο.
«Η περίοδος αιτήσεων για την έναρξη σπουδών το Σεπτέμβριο 2024 ξεκίνησε!
1ος κύκλος αιτήσεων μέχρι Κυριακή 19 Μαΐου 2024
2ος κύκλος αιτήσεων μέχρι Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024
Δείτε την προκήρυξη εδώ
Οι αιτήσεις μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής Εφαρμογής Υποβολής Αιτήσεων στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα του ΟΠΑ, ενώ η δια ζώσης υποβολή ή ταχυδρομική αποστολή απαραίτητων δικαιολογητικών θα γίνει κατόπιν επικοινωνίας της Γραμματείας του Π.Μ.Σ. με τον υποψήφιο.
Όλα τα δικαιολογητικά κατά την πρώτη φάση αξιολόγησης των αιτήσεων υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Οι συστατικές επιστολές υποβάλλονται επίσης ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος αιτήσεων, απευθείας από το μέλος ΔΕΠ ή τον εργοδότη που προβαίνει σε σύσταση του υποψηφίου. Τα επικυρωμένα γνήσια αντίγραφα των ξενόγλωσσων πιστοποιητικών και των εγγράφων που έχουν εκδοθεί από ιδιωτικό φορέα, υποβάλλονται μετά από επικοινωνία της Γραμματείας με τους υποψηφίους. Η Γραμματεία δύναται να ζητήσει να της κατατεθεί σε πρωτότυπη μορφή και οποιοδήποτε άλλο έντυπο κρίνεται απαραίτητο για την αξιολόγηση του/της υποψηφίου/ας.
Δεν θα αξιολογούνται οι αιτήσεις που δεν συνοδεύονται από όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, βάσει της προκήρυξης.
Σε περίπτωση αποτυχίας εισαγωγής στο πρόγραμμα, τα δικαιολογητικά που θα κατατεθούν με την αίτηση καταστρέφονται, εφόσον δεν ζητηθούν, εντός διαστήματος ενός έτους από την ημερομηνία κατάθεσης. Οι συστατικές επιστολές δεν επιστρέφονται.
Οι υποψήφιοι ενημερώνονται προσωπικά μετά το πέρας των προσωπικών συνεντεύξεων (περίπου Ιούλιο του έτους αίτησης)
Περισσότερες πληροφορίες
Σε επικοινωνία με τη Γραμματεία του προγράμματος:
-Ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση msc.marketing@aueb.gr
-Τηλεφωνικά: 210 – 8203 665, 210 – 8203 631 (Καθημερινά, 09:30-16:30)
Πότε πραγματοποιούνται τα μαθήματα;
Καθημερινές 09:00 – 18:00
Η απόφαση μου, ως ένα μεσαίο στέλεχος στις αρχές του 21ου αιώνα, να επενδύσω σε ένα μεταπτυχιακό αν και προκλητική δεν ήταν εύκολη. Η ένταση της δουλειάς και η αγωνία για το αν θα κατάφερνα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αρκετό καιρό μετά το 1ο πτυχίο, δημιουργούσαν ένα εκρηκτικά αγχωτικό συνδυασμό. Φοιτώντας όμως στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας για στελέχη επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πέρασα δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα & αναζωογονητικά χρόνια, που με βοήθησαν να αναπτύξω μια διαφορετική οπτική γύρω από τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία των αγορών αλλά και να κερδίσω προστιθέμενη αξία από την ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων με τους συμφοιτητές μου τότε, φίλους σήμερα. Ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία!
Νάσος Καραγεωργιάδης
Head of PMs / Account Groups @ SCOPE,Netcompany-Intrasoft, Luxemburg, Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης
Το Μεταπτυχιακό «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν για εμένα η προφανής επιλογή όταν ήλθε η ώρα να επιλέξω ένα Πανεπιστήμιο κύρους, ώστε να εντρυφήσω στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά είναι, το πόσο θετική ώθηση μου έδωσαν τα όσα έμαθα καθώς και η πρακτική τους εφαρμογή στην καθημερινή μου εργασία ως Manager. Οι έννοιες και τα εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διδάχθηκα, πιστεύω ότι παίζουν πρωτεύοντα ρόλο για μια επιτυχημένη καριέρα.
Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος
Chief Executive Officer, Fourletter Greece , Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα δεν ήταν μόνο πολύτιμο για την επαγγελματική μου εξέλιξη στο χώρο του μάρκετινγκ. Ήταν, κυρίως, μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Από τη μία το υψηλό επίπεδο και η εμπειρία των καθηγητών, το διεπιστημονικό «μείγμα» των φοιτητών και η καλά σχεδιασμένη δομή των μαθημάτων και από την άλλη, δύο χρόνια γεμάτα ιδέες, εικόνες, στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Δε θα άλλαζα τίποτα!
Φίλιππος Σφυρής
Head of Go-to-Market Strategy and Vessel Performance, GIT Coatings, Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης